Program lojalnościowy dla zarejestrowanych użytkowników
Objaśnienie definicji:
Program Lojalnościowy (Program) – program nagradzający regularne zamówienia w Sklepie
Punkt Lojalnościowy (Punkt, pkt) – punkty przyznawane w Programie
Kupon Rabatowy (Kupon) – rabat na zakupy w formie kuponu rabatowego do użycia w Sklepie
Konto w Sklepie (Konto) – konto utworzone na stronie olimoripasmanteria.pl
Sklep (Pasmanteria) – Pasmanteria Olimori olimoripasmanteria.pl
Saldo – ilość zgromadzonych Punktów Lojalnościowych na Koncie
WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
- Załóż konto w Pasmanterii Olimori – możesz to zrobić TUTAJ
- Zrealizuj zamówienie będąc zalogowanym na swoje Konto.
- Za każdą wydaną złotówkę (1 zł) otrzymasz 10 Punktów (10 Pkt), które zostaną przypisane do Twojego Konta w Pasmanterii. 1zł = 10 pkt.
Przykład: wydajesz 100zł – w zamian do Twojego Konta zostanie przypisane 1000 Punktów
UWAGA: Punkty NIE są przyznawane za koszt wysyłki!
- Jeśli w ciągu 30 dni od zamówienia za które dostałaś/eś Punkty Lojalnościowe złożysz kolejne zamówienie, zdobyte Punkty się zsumują.
- Za zebranie 1000 Punktów otrzymasz Kupon Rabatowy dający stały rabat 5% na cały asortyment**
Za zebranie 2000 Punktów otrzymasz Kupon Rabatowy dający stały rabat 10% na cały asortyment**
* Nie dotyczy produktów w obniżonej cenie i Bonów Podarunkowych. Jeśli w koszyku znajdą się takie produkty rabat obejmie tylko pozostałe produkty w koszyku.
* Nie łączy się z innymi kuponami rabatowymi.
- Kupon Rabatowy za Program Lojalnościowy zostanie automatycznie użyty przy składaniu kolejnego zamówienia – musisz tylko w trakcie jego finalizacji być zalogowana/y na swoje Konto w Sklepie.
- Kupon jest wielokrotnego użytku – możesz go użyć do każdego zamówienia w trakcie jego ważności (minimum 30 dni).
Przykład: Posiadając Kupon w trakcie 30 dni zrobiłaś/eś zakupy w naszym Sklepie 3 razy – rabat zostanie naliczony do każdego z zamówień!
- Wykorzystanie Kuponu nie powoduje odjęcia Punktów Lojalnościowych z dostępnego Salda.
- Punkty Lojalnościowe za zamówienie będą przypisane do Konta przez 30 dni od zrealizowania danego zamówienia. Po tym czasie zostaną automatycznie usunięte z Twojego Salda.
- Punkty Lojalnościowe zostają usunięte z Konta według zasady „Pierwsze weszło – pierwsze wyszło”. (punkty kasują się kolejno od najstarszych)
Przykład: 10 marca za zamówienie otrzymałaś/eś 1000 Punktów Lojalnościowych. Następnie 2 kwietnia złożyłaś/eś kolejne zamówienie i otrzymałaś/eś za nie 500 pkt. Saldo Punktowe zmniejszy się 10 kwietnia o 1000 pkt, a dopiero 2 maja o pozostałe 500 pkt.
- Spadek salda Punktów Lojalnościowych poniżej poziomu uprawniającego do Kuponu Rabatowego powoduje utratę ważności tego Kuponu.
Przykład: Od Twojego ostatniego zamówienia za które zdobyłaś/eś Kupon Rabatowy minęły 2 miesiące, w związku z czym saldo Punktów na Twoim koncie wynosi 0 a Kupon traci ważność.
Przykład 2: W związku z brakiem zamówień w ostatnim okresie Twoje saldo Punktów spadło do 800 pkt a Kupon traci ważność.
- Przysługuje Ci tylko jeden Kupon Rabatowy w Programie Lojalnościowym na raz.
Przykład: Jeśli początkowo zdobyłaś/eś kupon 5%, a następnie 10% pierwszy z nich straci ważność.
- Saldo Punktów Lojalnościowych i przysługujące Ci Kupony Rabatowe możesz sprawdzić na stronie Moje Konto w zakładce Sprawdź swoje rabaty!
- Punkty zostaną naliczone (dodane do konta) w momencie zmiany statusu zamówienia na „zrealizowane”.