+48 605 230 586

Program lojalnościowy dla zarejestrowanych użytkowników

 

Objaśnienie definicji:

Program Lojalnościowy (Program) – program nagradzający regularne zamówienia w Sklepie

Punkt Lojalnościowy (Punkt, pkt) – punkty przyznawane w Programie

Kupon Rabatowy (Kupon) – rabat na zakupy w formie kuponu rabatowego do użycia w Sklepie

Konto w Sklepie (Konto) – konto utworzone na stronie olimoripasmanteria.pl

Sklep (Pasmanteria) – Pasmanteria Olimori olimoripasmanteria.pl

Saldo – ilość zgromadzonych Punktów Lojalnościowych na Koncie

 

WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE

  1. Załóż konto w Pasmanterii Olimori – możesz to zrobić TUTAJ
  2. Zrealizuj zamówienie będąc zalogowanym na swoje Konto.
  3. Za każdą wydaną złotówkę (1 zł) otrzymasz 10 Punktów (10 Pkt), które zostaną przypisane do Twojego Konta w Pasmanterii.  1zł = 10 pkt.

Przykład: wydajesz 100zł – w zamian do Twojego Konta zostanie przypisane 1000 Punktów

          UWAGA: Punkty NIE są przyznawane za koszt wysyłki!

  1. Jeśli w ciągu 30 dni od zamówienia za które dostałaś/eś Punkty Lojalnościowe złożysz kolejne zamówienie, zdobyte Punkty się zsumują.
  2. Za zebranie 1000 Punktów otrzymasz Kupon Rabatowy dający stały rabat 5% na cały asortyment**

          Za zebranie 2000 Punktów otrzymasz Kupon Rabatowy dający stały rabat 10% na cały asortyment**

         * Nie dotyczy produktów w obniżonej cenie i Bonów Podarunkowych. Jeśli w koszyku znajdą się takie produkty rabat obejmie tylko pozostałe produkty w koszyku.

         * Nie łączy się z innymi kuponami  rabatowymi.

  1. Kupon Rabatowy za Program Lojalnościowy zostanie automatycznie użyty przy składaniu kolejnego zamówienia – musisz tylko w trakcie jego finalizacji być zalogowana/y na swoje Konto w Sklepie.
  2. Kupon jest wielokrotnego użytku – możesz go użyć do każdego zamówienia w trakcie jego ważności (minimum 30 dni).

 Przykład: Posiadając Kupon w trakcie 30 dni zrobiłaś/eś zakupy w naszym Sklepie 3 razy – rabat zostanie naliczony do każdego z       zamówień!

  1. Wykorzystanie Kuponu nie powoduje odjęcia Punktów Lojalnościowych z dostępnego Salda.
  2. Punkty Lojalnościowe za zamówienie będą przypisane do Konta przez 30 dni od zrealizowania danego zamówienia. Po tym czasie zostaną automatycznie usunięte z Twojego Salda.
  3. Punkty Lojalnościowe zostają usunięte z Konta według zasady „Pierwsze weszło – pierwsze wyszło”. (punkty kasują się kolejno od najstarszych)

Przykład: 10 marca za zamówienie otrzymałaś/eś 1000 Punktów Lojalnościowych. Następnie 2 kwietnia złożyłaś/eś kolejne zamówienie i otrzymałaś/eś za nie 500 pkt. Saldo Punktowe zmniejszy się 10 kwietnia o 1000 pkt, a dopiero 2 maja o pozostałe 500 pkt.

  1. Spadek salda Punktów Lojalnościowych poniżej poziomu uprawniającego do Kuponu Rabatowego powoduje utratę ważności tego Kuponu.

Przykład: Od Twojego ostatniego zamówienia za które zdobyłaś/eś Kupon Rabatowy minęły 2 miesiące, w związku z czym saldo Punktów na Twoim koncie wynosi 0 a Kupon traci ważność.

Przykład 2: W związku z brakiem zamówień w ostatnim okresie Twoje saldo Punktów spadło do 800 pkt a Kupon traci ważność.

  1. Przysługuje Ci tylko jeden Kupon Rabatowy w Programie Lojalnościowym na raz.

Przykład: Jeśli początkowo zdobyłaś/eś kupon 5%, a następnie 10% pierwszy z nich straci ważność.

  1. Saldo Punktów Lojalnościowych i przysługujące Ci Kupony Rabatowe możesz sprawdzić na stronie Moje Konto w zakładce Sprawdź swoje rabaty!
  2. Punkty zostaną naliczone (dodane do konta) w momencie zmiany statusu zamówienia na „zrealizowane”.

© 2024 Olimori Pasmanteria. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: Sklepy internetowe Szczecin KULIKOWSKI-IT.pl