REKLAMACJE I ZWROTY
ZWROT PRODUKTÓW (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Konsumenci (osoba fizyczna, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) mają prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) zawartej na odległość lub jej części, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Okres ten zaczyna obowiązywać w momencie odebrania zamówionego towaru przez konsumenta.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Koszty związane z wysyłką zwracanego towaru ponosi kupujący.
Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje dla produktów cyfrowych (np. schematów szydełkowych w formie pliku PDF).
Procedura zwrotu towaru:
- Wypełnij formularz zwrotu towaru – dostępny TUTAJ
- Wypełniony formularz spakuj razem ze zwracanym towarem i dowodem zakupu.
- Poinformuj nas o zwrocie poprzez wiadomość e-mail na adres pasmanteriaolimori@gmail.com
- Paczkę wyślij na adres:
Olimori Pasmanteria Dawid Tuszyński
Ul. Poznańska 20
74-200 Pyrzyce
Tel. 605230586
- Czekaj na zwrot pieniędzy (na podany w formularzu nr konta).
REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy lub niezgodny z opisem, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację należy złożyć na adres email: pasmanteriaolimori@gmail.com
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać numer zamówienia, dane zamawiającego oraz powód reklamacji.
Bardzo prosimy o dołączenie zdjęć potwierdzających niezgodność zamówienia lub wadę produktu.
Procedura reklamacyjna:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie (tylko jeśli nie zostało wysłane na adres email), w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Reklamowany towar prosimy wysłać na adres:
Olimori Pasmanteria Dawid Tuszyński
Ul. Poznańska 20
74-200 Pyrzyce
Różnice kolorów – ważna informacja
Kolory przedstawione na zdjęciach mogą odbiegać od rzeczywistości w zależności od indywidualnych ustawień wyświetlacza (monitora).
NIE JEST TO PODSTAWĄ DO REKLAMACJI
Zastrzegamy, że:
– Kolory włóczek w poszczególnych partiach mogą się od siebie różnić – NIE jest to podstawą reklamacji.
– Jeżeli klientowi zależy na jednej partii informacja ta musi znaleźć się w uwagach do zamówienia – nie mamy wpływu na to jakie partie dostajemy i są sytuację, że mamy paczki z różnych partii – nie jest to podstawą reklamacji.
W razie wątpliwości lub problemów zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: pasmanteriaolimori@gmail.com lub telefonicznie: 605 230 586 (9-15 pn-pt).