+48 605 230 586

REKLAMACJE I ZWROTY

 

ZWROT PRODUKTÓW (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

 

Konsumenci (osoba fizyczna, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) mają prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) zawartej na odległość, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Okres ten zaczyna obowiązywać w momencie odebrania zamówionego towaru przez konsumenta.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi kupujący.

Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje dla produktów cyfrowych (np. schematów szydełkowych w formie pliku PDF).

Procedura zwrotu towaru:

  1. Wypełnij formularz zwrotu towaru – dostępny TUTAJ
  2. Wypełniony formularz spakuj razem ze zwracanym towarem i dowodem zakupu.
  3. Paczkę wyślij na adres:

Olimori Pasmanteria Dawid Tuszyński

Ul. Szczecińska 2

74-200 Pyrzyce

  1. Czekaj na zwrot pieniędzy (na podany w formularzu nr konta).

 

REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI

 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy lub niezgodny z opisem, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamację należy złożyć na adres email: pasmanteriaolimori@gmail.com

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać numer zamówienia, dane zamawiającego oraz powód reklamacji.

Bardzo prosimy o dołączenie zdjęć potwierdzających niezgodność zamówienia lub wadę produktu.

Procedura reklamacyjna:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie (tylko jeśli nie zostało wysłane na adres email), w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Reklamowany towar prosimy wysłać na adres:

Olimori Pasmanteria Dawid Tuszyński

Ul. Szczecińska 2

74-200 Pyrzyce

 

Różnice kolorów – ważna informacja

Kolory przedstawione na zdjęciach mogą odbiegać od rzeczywistości w zależności od indywidualnych ustawień wyświetlacza (monitora).

NIE JEST TO PODSTAWĄ DO REKLAMACJI

Zastrzegamy, że:

– Kolory włóczek w poszczególnych partiach mogą się od siebie różnić – NIE jest to podstawą reklamacji.
– Jeżeli klientowi zależy na jednej partii informacja ta musi znaleźć się w uwagach do zamówienia – nie mamy wpływu na to jakie partie dostajemy i są sytuację, że mamy paczki z różnych partii – nie jest to podstawą reklamacji.

 

W razie wątpliwości lub problemów zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: pasmanteriaolimori@gmail.com lub telefonicznie: 605 230 586 (9-17 pn-pt).

 

 

© 2021 Olimori Pasmanteria. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: Sklepy internetowe Szczecin KULIKOWSKI-IT.pl

Scroll Up