+48 605 230 586

KOSZTY I FORMY DOSTAWY

TABELA KOSZTÓW DOSTAWY (POLSKA):

 

PrzedpłataPobranieczas dostawy
Paczkomaty Inpost12,9 złnie dotyczy1-2 dni
Kurier Inpost14,9 zł20 zł1-3 dni

 

Wysyłki na terenie Polski dokonujemy poprzez firmę kurierską INPOST (kurier + paczkomaty)

Oferujemy DARMOWĄ WYSYŁKĘ (na terenie Polski) przy zamówieniu za min. 200zł przy płatności z góry (przedpłacie)! Uwaga: Aby skorzystać z opcji darmowej dostawy, ilość Kulki silikonowej (wypełnienia) w zamówieniu nie może być większa niż 1 szt.

Zamówienie z płatnością przy odbiorze (za pobraniem) możliwe TYLKO dla zarejestrowanych użytkowników sklepu i zamówień poniżej 1000 zł! 

Jeśli nie widzisz możliwości wyboru wysyłki „za pobraniem”, musisz zalogować się na konto w sklepie olimoripasmanteria.pl lub w przypadku braku – założyć. (tutaj: https://www.olimoripasmanteria.pl/moje-konto/)

BRAK możliwości odbioru osobistego! – NIE PROWADZIMY SKLEPU STACJONARNEGO

 

TABELA KOSZTÓW DOSTAWY (EUROPA):

 

Wysyłki międzynarodowe dokonujemy poprzez firmę kurierską DPD

Ceny podane w PLN (zł)

Waga<3 kg3-10 kg>10 kgczas dostawy
AUSTRIA1969993 dni
BELGIA1969992 dni
BUŁGARIA19791194 dni
CZECHY1959992 dni
DANIA19791193 dni
ESTONIA1969992 dni
FRANCJA19791193 dni
HOLANDIA1969992 dni
LITWA1959992 dni
ŁOTWA1969992 dni
LUKSEMBURG1969992 dni
NIEMCY1959992 dni
RUMUNIA19791193 dni
SŁOWACJA1959992 dni
SŁOWENIA1969994 dni
WĘGRY1959992 dni
WŁOCHY19791194 dni

 

INFORMACJE DODATKOWE:

INFORMACJA NA TEMAT CZASU ODBIORU Z PACZKOMATU INPOST:

Przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy.

 

CO ZROBIĆ JEŚLI PACZKA W PACZKOMACIE JEST USZKODZONA?

Jeśli odbierając przesyłkę z Paczkomatu zauważysz, że opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone czyli rozdarte, zgniecione, itp., reklamację rozpocznij przy paczkomacie. Na ekranie Paczkomatu należy wybierać odpowiednią opcję i postępować zgodnie z instrukcjami. Paczkomat powinien wskazać skrytkę do zwrotu uszkodzonej paczki. Następnie InPost, po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu, przekazuje ją do oddziału, gdzie jest komisyjnie otwierana i jest sporządzany protokół.
W razie pytanie lub problemów możesz skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem:
801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych),lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
W przypadku, gdy już po odejściu od Paczkomatu (np. w domu) zauważysz uszkodzenie paczki – udaj się do najbliższej placówki firmy InPost, gdzie zostanie sporządzony protokół szkody. Pamiętaj, że na zgłoszenie uszkodzeni masz 7 dni od daty odebrania przesyłki.

 

 

© 2023 Olimori Pasmanteria. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: Sklepy internetowe Szczecin KULIKOWSKI-IT.pl

Wróć na górę strony