+48 605 230 586

KOSZTY I FORMY DOSTAWY

TABELA KOSZTÓW DOSTAWY (POLSKA):

 

Przedpłata Pobranie czas dostawy
Paczkomaty Inpost 12,5 zł 17,5 zł 1-2 dni
Kurier Inpost 15 zł 20 zł 1-2 dni

 

Wysyłki na terenie Polski dokonujemy poprzez firmę kurierską INPOST (kurier + paczkomaty)

Oferujemy DARMOWĄ WYSYŁKĘ (na terenie Polski) przy zamówieniu za min. 200zł przy płatności z góry (przedpłacie)!

Zamówienie z płatnością przy odbiorze (za pobraniem) możliwe TYLKO dla zarejestrowanych użytkowników sklepu i zamówień poniżej 500zł! 

Jeśli nie widzisz możliwości wyboru wysyłki „za pobraniem”, musisz zalogować się na konto w sklepie olimoripasmanteria.pl lub w przypadku braku – założyć. (tutaj: https://www.olimoripasmanteria.pl/moje-konto/)

BRAK możliwości odbioru osobistego! – NIE PROWADZIMY SKLEPU STACJONARNEGO

 

TABELA KOSZTÓW DOSTAWY (EUROPA):

 

Wysyłki międzynarodowe dokonujemy poprzez firmę kurierską DPD

Ceny podane w PLN (zł)

Waga <3 kg 3-10 kg >10 kg czas dostawy
AUSTRIA 19 69 99 3 dni
BELGIA 19 69 99 2 dni
BUŁGARIA 19 79 119 4 dni
CZECHY 19 59 99 2 dni
DANIA 19 79 119 3 dni
ESTONIA 19 69 99 2 dni
FRANCJA 19 79 119 3 dni
HOLANDIA 19 69 99 2 dni
LITWA 19 59 99 2 dni
ŁOTWA 19 69 99 2 dni
LUKSEMBURG 19 69 99 2 dni
NIEMCY 19 59 99 2 dni
RUMUNIA 19 79 119 3 dni
SŁOWACJA 19 59 99 2 dni
SŁOWENIA 19 69 99 4 dni
WĘGRY 19 59 99 2 dni
WŁOCHY 19 79 119 4 dni

 

INFORMACJE DODATKOWE:

INFORMACJA NA TEMAT CZASU ODBIORU Z PACZKOMATU INPOST:

Przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy.

 

CO ZROBIĆ JEŚLI PACZKA W PACZKOMACIE JEST USZKODZONA?

Jeśli odbierając przesyłkę z Paczkomatu zauważysz, że opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone czyli rozdarte, zgniecione, itp., reklamację rozpocznij przy paczkomacie. Na ekranie Paczkomatu należy wybierać odpowiednią opcję i postępować zgodnie z instrukcjami. Paczkomat powinien wskazać skrytkę do zwrotu uszkodzonej paczki. Następnie InPost, po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu, przekazuje ją do oddziału, gdzie jest komisyjnie otwierana i jest sporządzany protokół.
W razie pytanie lub problemów możesz skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem:
801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych),lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
W przypadku, gdy już po odejściu od Paczkomatu (np. w domu) zauważysz uszkodzenie paczki – udaj się do najbliższej placówki firmy InPost, gdzie zostanie sporządzony protokół szkody. Pamiętaj, że na zgłoszenie uszkodzeni masz 7 dni od daty odebrania przesyłki.

 

 

© 2022 Olimori Pasmanteria. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: Sklepy internetowe Szczecin KULIKOWSKI-IT.pl

Wróć na górę strony