KOSZTY I FORMY DOSTAWY
TABELA KOSZTÓW DOSTAWY (POLSKA):
Przedpłata | Pobranie | Czas dostawy | |
ORLEN Paczka | 9,90 zł | — | 1 dzień od nadania |
Inpost Paczkomat | 12,90 zł | — | 1-2 dni |
Inpost Kurier | 14,90 zł | 19,9 zł | 1-3 dni |
Wysyłki na terenie Polski dokonujemy poprzez firmę kurierską INPOST (kurier + paczkomaty) oraz Ruch S.A (Orlen Paczka).
Oferujemy DARMOWĄ WYSYŁKĘ (na terenie Polski) przy zamówieniu za min. 200zł przy płatności z góry (przedpłacie)! Uwaga: Aby skorzystać z opcji darmowej dostawy, ilość Kulki silikonowej (wypełnienia) w zamówieniu nie może być większa niż 1 szt.
Zamówienie z płatnością przy odbiorze (za pobraniem) możliwe TYLKO dla zamówień poniżej 1000 zł!
BRAK możliwości odbioru osobistego! – NIE PROWADZIMY SKLEPU STACJONARNEGO
TABELA KOSZTÓW DOSTAWY (EUROPA):
Wysyłki międzynarodowe dokonujemy poprzez firmę kurierską DPD
Ceny podane w PLN (zł)
Waga | <3 kg | 3-10 kg | >10 kg | czas dostawy |
AUSTRIA | 49 | 69 | 99 | 3 dni |
BELGIA | 49 | 69 | 99 | 2 dni |
BUŁGARIA | 49 | 79 | 119 | 4 dni |
CZECHY | 49 | 59 | 99 | 2 dni |
DANIA | 49 | 79 | 119 | 3 dni |
ESTONIA | 49 | 69 | 99 | 2 dni |
FRANCJA | 49 | 79 | 119 | 3 dni |
HOLANDIA | 49 | 69 | 99 | 2 dni |
LITWA | 49 | 59 | 99 | 2 dni |
ŁOTWA | 49 | 69 | 99 | 2 dni |
LUKSEMBURG | 49 | 69 | 99 | 2 dni |
RUMUNIA | 49 | 79 | 119 | 3 dni |
SŁOWACJA | 49 | 59 | 99 | 2 dni |
SŁOWENIA | 49 | 69 | 99 | 4 dni |
WĘGRY | 49 | 59 | 99 | 2 dni |
WŁOCHY | 49 | 79 | 119 | 4 dni |
INFORMACJE DODATKOWE:
INFORMACJA NA TEMAT CZASU ODBIORU Z PACZKOMATU INPOST:
Przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy.
CO ZROBIĆ JEŚLI PACZKA W PACZKOMACIE JEST USZKODZONA?
Jeśli odbierając przesyłkę z Paczkomatu zauważysz, że opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone czyli rozdarte, zgniecione, itp., reklamację rozpocznij przy paczkomacie. Na ekranie Paczkomatu należy wybierać odpowiednią opcję i postępować zgodnie z instrukcjami. Paczkomat powinien wskazać skrytkę do zwrotu uszkodzonej paczki. Następnie InPost, po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu, przekazuje ją do oddziału, gdzie jest komisyjnie otwierana i jest sporządzany protokół.
W razie pytanie lub problemów możesz skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem:
801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych),lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
W przypadku, gdy już po odejściu od Paczkomatu (np. w domu) zauważysz uszkodzenie paczki – udaj się do najbliższej placówki firmy InPost, gdzie zostanie sporządzony protokół szkody. Pamiętaj, że na zgłoszenie uszkodzeni masz 7 dni od daty odebrania przesyłki.