+48 605 230 586

KOSZTY I FORMY DOSTAWY

TABELA KOSZTÓW DOSTAWY (POLSKA):

Przedpłata Pobranie Czas dostawy
Pocztex Punkt 11,90 zł 1-2 dni
Pocztex Kurier 13,90 zł 17,90 zł 1-3 dni
Inpost Paczkomat 12,90 zł 1-2 dni
Inpost Kurier 14,90 zł 19,9 zł 1-3 dni

Wysyłki na terenie Polski dokonujemy poprzez firmę kurierską INPOST (kurier + paczkomaty) oraz Pocztex (kurier + odbiór w punkcie)

Oferujemy DARMOWĄ WYSYŁKĘ (na terenie Polski) przy zamówieniu za min. 200zł przy płatności z góry (przedpłacie)! Uwaga: Aby skorzystać z opcji darmowej dostawy, ilość Kulki silikonowej (wypełnienia) w zamówieniu nie może być większa niż 1 szt.

Zamówienie z płatnością przy odbiorze (za pobraniem) możliwe TYLKO dla zamówień poniżej 1000 zł! 

BRAK możliwości odbioru osobistego! – NIE PROWADZIMY SKLEPU STACJONARNEGO

 

TABELA KOSZTÓW DOSTAWY (EUROPA):

 

Wysyłki międzynarodowe dokonujemy poprzez firmę kurierską DPD

Ceny podane w PLN (zł)

Waga <3 kg 3-10 kg >10 kg czas dostawy
AUSTRIA 49 69 99 3 dni
BELGIA 49 69 99 2 dni
BUŁGARIA 49 79 119 4 dni
CZECHY 49 59 99 2 dni
DANIA 49 79 119 3 dni
ESTONIA 49 69 99 2 dni
FRANCJA 49 79 119 3 dni
HOLANDIA 49 69 99 2 dni
LITWA 49 59 99 2 dni
ŁOTWA 49 69 99 2 dni
LUKSEMBURG 49 69 99 2 dni
RUMUNIA 49 79 119 3 dni
SŁOWACJA 49 59 99 2 dni
SŁOWENIA 49 69 99 4 dni
WĘGRY 49 59 99 2 dni
WŁOCHY 49 79 119 4 dni

 

INFORMACJE DODATKOWE:

INFORMACJA NA TEMAT CZASU ODBIORU Z PACZKOMATU INPOST:

Przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy.

 

CO ZROBIĆ JEŚLI PACZKA W PACZKOMACIE JEST USZKODZONA?

Jeśli odbierając przesyłkę z Paczkomatu zauważysz, że opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone czyli rozdarte, zgniecione, itp., reklamację rozpocznij przy paczkomacie. Na ekranie Paczkomatu należy wybierać odpowiednią opcję i postępować zgodnie z instrukcjami. Paczkomat powinien wskazać skrytkę do zwrotu uszkodzonej paczki. Następnie InPost, po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu, przekazuje ją do oddziału, gdzie jest komisyjnie otwierana i jest sporządzany protokół.
W razie pytanie lub problemów możesz skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem:
801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych),lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
W przypadku, gdy już po odejściu od Paczkomatu (np. w domu) zauważysz uszkodzenie paczki – udaj się do najbliższej placówki firmy InPost, gdzie zostanie sporządzony protokół szkody. Pamiętaj, że na zgłoszenie uszkodzeni masz 7 dni od daty odebrania przesyłki.

 

 

© 2024 Olimori Pasmanteria. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: Sklepy internetowe Szczecin KULIKOWSKI-IT.pl

Chcesz włączyć powiadomienia? >>TAK<< >>Nie<<